• يکشنبه ٢٤ دی ١٤٠٢-١٠:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٨٠
نجفی:2-208

شهرداری گزارش اقدامات خود درباره آلودگی هوا را ارائه دهد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اینکه شهردار تهران اعلام کرده شهرداری تهران به 100 درصد وظایف خود درباره کاهش آلودگی هوا عمل کرده است؛ از وی خواست گزارش اقدامات انجام شده را به شورای شهر ارائه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتمین جلسه شورا با تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و حلول ماه رجب به حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن اشاره کرد و گفت: حمله نظامی محور شرارت آمریکا و انگلیس به یمن نشان داد منافع اقتصادی رژیم صهیونسیتی برای این دو کشور مهم‌تر از جان هزاران انسان بی‌گناه در غزه است. اقدامات اخیر رژیم صهیونسیتی و آمریکا در منطقه، بی‌شک سبب عزم محور مقاومت برای مبارزه با آنها خواهد شد.
وی از برگزاری اجلاسیه احیای حقوق عامه و حقوق شهروندی در اندیشه های مقام معظم رهبری تشکر کرد و در تذکری به شهرداری تهران گفت: با توجه به نزدیکی اعیاد و نوروز، تذکر امروز بنده خطاب به شهرداری تهران در خصوص وضعیت نگهداشت بزرگراه ها به ویژه شستشوی پل ها، گاردریل ها، نیو جرسی ها، تابلو ها، نرده ها، پایه پرچم ها است. بزرگراه ها یکی از شریان های اصلی شهر تهران است که روزانه بسیاری از شهروندان در آن تردد دارند اما متأسفانه موضوع نگهداشت آن در وضعیت مطلوبی نیست و برخی از شهروندان، حتی شهروندان غیرتهرانی، نسبت به آن انتقاد دارند. لذا از شهردار تهران می خواهم نسبت به اصلاح این روند اقدام نمایند.
 نجفی همچنین با اشاره آلودگی هوا گفت: از شهردار تهران که اخیراً مطرح کردند شهرداری 100 درصد به وظایف خود در قانون هوای پاک عمل کرده است؛ می خواهم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کنند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: